Spolupráca pri projekte spoločenskej zodpovednosti Cena Embraco za ekológiu
Klient: Embraco SlovakiaOblasť: strojársky priemysel
Služba: vzťahy s médiami, vzťahy s verejnosťou, monitoring médií, poradenstvo, mediálno – prezentačný tréning
Obdobie realizácie: od marca 2009
Cieľ a cieľová skupina: základné školy v Spišskej Novej Vsi, obyvatelia Spišskej Novej Vsi a okolia, široká verejnosť
Cieľom projektu je vytvárať pozitívny vzťah žiakov základných škôl k životnému prostrediu a prostredníctvom grantového programu im umožniť aktívne sa podieľať na jeho zlepšovaní. Na základe výsledkov projektov motivovať obyvateľov mesta i širokého okolia k ekologickému správaniu. V neposlednom rade posilniť meno spoločnosti Embraco Slovakia ako zodpovedného partnera komunity.
Popis projektu:
Spoločnosti Embraco Slovakia sme navrhovali formu uplatnenia spoločenskej zodpovednosti, podieľali sme sa na navrhovaní konceptu Ceny Embraco za ekológiu. Ako členovia grantovej komisie sme hodnotili súťažiace projekty. Slávnostné vyhlasovanie výsledkov sme medializovali prostredníctvom tlačovej správy a osobných kontaktov s médiami. Na začiatku projektu sme interaktívne trénovali koordinátorky, aby svoje projekty vedeli náležite prezentovať médiám i verejnosti.
Výsledok: do grantového programu sa zapojilo sedem z ôsmich spišskonovoveských škôl, štyri podporené projekty v celkovej sume 4 979 eur, sedem pozitívnych výstupov v médiách po vyhlásení výsledkov Ceny Embraco za ekológiu, ďalší rozvoj dobrovoľníctva
Manažérky projektu: Dr. Katarína Eva Čániová a Mgr. Katarína Šimková
Communication House - sídli v Košiciach a je prvou mimobratislavskou PR agentúrou na Slovensku založenou v roku 1996.