Prípadové štúdie
Public relations - vzťahy s verejnosťou sú nepostrádateľným pomocníkom moderného manažmentu veľkých i malých podnikov v novodobom svete.
Public relations – PR - je súbor postupov a aktivít na ovplyvňovanie mienky – konkrétnej verejnosti, záujmovej skupiny.
Od PR tiež závisí, môže do značnej miery určovať, akú má inštitúcia alebo verejnosť povesť – ako je vnímaná.
Ako public relations funguje v praxi, môžete vidieť v prípadových štúdiách našich projektov.
Spolupráca pri projekte spoločenskej zodpovednosti Cena Embraco za ekológiu
Klient: Embraco SlovakiaOblasť: strojársky priemysel
Služba: vzťahy s médiami, vzťahy s verejnosťou, monitoring médií, poradenstvo, mediálno – prezentačný tréning
Obdobie realizácie: od marca 2009
Regionálne noviny, administrácia webu a medializácia mikroregiónu Hornád
Klient: Regionálne združenie obcí HornádOblasť: verejná správa
Služba: regionálne noviny, vzťahy s médiami, vzťahy s verejnosťou
Česko-slovenské firemné noviny Stavby Colasu
Klient: COLAS CZ, a. s.Oblasť: česká firma so zameraním na cestné staviteľstvo, člen celosvetovej spoločnosti COLAS
Služba: firemné noviny
Cieľová skupina: zamestnanci spoločností COLAS CZ, a. s., Inžinierske stavby, a. s. a CESTY NITRA, a. s.
Prezentácia Mikroregiónu Hornád prostredníctvom cyklomapy s bedekrom
Klient: Regionálne združenie obcí HornádOblasť: verejná správa
Služba: vydavateľské služby, vzťahy s verejnosťou, vzťahy s médiami
Cieľová skupina: priaznivci cyklistiky, rodiny s deťmi – obyvatelia mikroregiónu a Košíc aj ich návštevníci
Popis situácie: Mikroregión Hornád združuje šestnásť obcí, ktoré ležia v blízkosti 250-tisícových Košíc a hraníc s Maďarskom. Je preto vhodným miestom pre víkendové výlety obyvateľov i návštevníkov mesta na bicykli. Obce vyznačili niekoľko cyklotrás.
Otvorená hodina jazykovej školy batoliat
Prezentácia budúcej jazykovej triedy v štátnej materskej školeKlient: English Learning Center Košice
Cieľová skupina: novinári a verejnosť v Spišskej Novej Vsi a okolí
Cieľ projektu: upozorniť na plánovaný vznik prvej anglickej materskej triedy na Spiši a spopularizovať koncepciu ELC v projekte VELL, zaradenom Európskou komisiou medzi 30 jazykových top-projektov únie.
Rozšírenie OC Optima
PR podpora expanzie najväčšieho mimobratislavského nákupného centra
Klient: Meinl European Land (neskôr Atrium European Real Estate) a obchodné centrum Optima Košice
Cieľová skupina: návštevníci centra, VIP hostia
Cieľ projektu: upriamiť pozornosť na otvorenie rozšíreného OC Optima – najväčšieho v krajine mimo hlavného mesta