O vývoji PR aj v kríze
Anton Oberhauser odpovedá na otázky Stratégií:Ako hodnotíte vývoj na trhu PR v roku 2008?
Veľmi dôležitú úlohu získava krízová komunikácia – pokiaľ ju klient pokladá za dôležitú. Klienti obmedzujú výdavky, kontrolujú detailne tok financií. Dlhodobá kvalitná spolupráca má cenu zlata. Rozširovanie dimenzií kooperácie s jedným klientom na základe sledovania aktuálnych trendov sa ukazuje ako správna cesta.
Kde vidíte príležitosť PR v súvislosti s krízou?
Krízová komunikácia nastavená na aktuálne potreby. Kríza však podľa väčšiny nie je čas na experimentovanie, preto sa o krízovú komunikáciu zaujímajú najmä tí, ktorí si jej nutnosť uvedomovali už skôr. Príležitosti pre PR naďalej ponúkajú dobré produkty, najmä tie lacnejšie.
Uverejnené v ročenke PR agentúr Stratégií v apríli 2009.
Communication House - sídli v Košiciach a je prvou mimobratislavskou PR agentúrou na Slovensku založenou v roku 1996.