Zvnútra von
Čo odlišuje úspešné firmy od tých ostatných? Možno to, že sa delia o niečo zo svojho vnútra...
Communication House predstavuje svoj nový tagline - zvnútra von. Je vyjadrením nášho prístupu k práci a klientom - ukazuje, že výsledky, ktoré vnímajú naši zákazníci, sú odrazom našich vnútorných hodnôt, s ktorými sa ako členovia tímu Communication House stotožňujeme.
Spisovateľ a motivátor Simon Sinek to vyjadril takto: "Ľudia nekupujú to, čo robíte. Kupujú to, prečo to robíte." Čo sme sa za 18 rokov svojho pôsobenia na trhu naučili my? A čo je vlastne úspech? Prečo je postoj rovnako dôležitý ako objektívne fakty? Prečítajte si princípy, s ktorými sme sa v našej praxi a pri spolupráci s klientmi stotožnili a zistite, či to vnímate rovnako.
Možno sa ocitnete s nami na rovnakej vlnovej dĺžke... A spolu vynesieme zvnútra von to najlepšie, čo v nás je.