V cieli 11. behu PR školy
Do úspešného cieľa dobehli jedenásti účastníci Praktickej školy Public Relations v Bratislave, ktorej súčasťou bol aj tréning Mediálna a krízová komunikácia. Témam Public Relations sa venovali odborníci zo ziskového aj neziskového sektora. "Toto bolo najlepšie školenie - nielen u Vás, ale vo všeobecnosti - aké som kedy absolvovala. Nemalou mierou sa pod tento celkový dojem v mojom prípade podpísalo zloženie, v akom sme sa na školení stretli," vyjadrila sa Katarína Líšková, asistentka generálneho riaditeľa E.ON IT Slovakia.
Z vyjadrení ďalších účastníčok:
"Predtým som sa v našej firme venovala kvalite. V PR som nová a ani som netušila, čo všetko sa dá kreatívne rozvinúť aj pri 65. výročí našej firmy," zhodnotila Ing. Mária Vlčková z Wurth International Trading.
PR manažérka z Eurovie SK Simona Tančáková: "Z desiatich bodov dávam deväť. Je to pre mňa nová oblasť. Mediálna, krízová časť i témy spoločenskej zodpovednosti."