Štyri želiezka v ohni súťaže PROKOP 2011
Do výročnej súťaže najlepších public relations projektov PROKOP 2011, vyhlásenej Asociáciou Public Relations SR, prihlásil Communication House štyri vstupy. S napätím budeme očakávať rozhodnutie poroty, ktorá posunie najlepšie z najlepších projektov do užšieho výberu. Vlani sa na tzv. shortlist dostali oba naše prihlásené projekty.
V tomto roku súťažíme s týmito vstupmi:
A. Corporate Communications
- Riadenie komunikácie EXIsportu počas neštandardnej reklamnej kampane: Výpredaj s Evou Cifrovou
B. Business to Business PR a Business to Consumer PR
- Časopis Torty od mamy - Rozvoj webovej komunity prostredníctvom klasického média
- Zvyšovanie štandardu komunikácie s verejnosťou prostredníctvom vzdelávania PR odborníkov
C. Community Relations a Internal Communication
- Historické firemné noviny plné zmien – cenný komunikačný nástroj a tahúň aj pre ďalšie spoločnosti v SR a ČR v rámci skupiny Colas